Kantoorartikelen bedrukken is een effectieve manier om de zichtbaarheid van een merk te vergroten. Deze kantoorartikelen zullen dagelijks gebruikt worden. In onze collectie vind je diverse kantoorbenodigdheden en accessoires om te bedrukken met een logo en daarna aan klanten of werknemers te geven. Het assortiment varieert van de typische bedrukte muismatten tot de modernste rekenmachines. We zijn er zeker van dat je hier de ideale kantoorartikelen met logo zult vinden om weg te geven in de volgende marketingcampagne.


Kleuren
Bruin
Rood
Zwart
Blauw
Wit
Grijs
Geel
Groen
Oranje
Naturel
Zilver
Doorzichtig
Fuchsia
Minimale afname
overige filters

Artikelen 1 tot 48 van 118

Sorteer op 

Pagina:
  1. 1
  2. 2
  3. 3

Toegepaste filters:

Artikelen 1 tot 48 van 118

Sorteer op 

Pagina:
  1. 1
  2. 2
  3. 3

Toegepaste filters:

VEELGESTELDE VRAGEN OVER KANTOORARTIKELEN MET LOGO

Welke gepersonaliseerde kantoorartikelen zijn hier te vinden?

Dit gedeelte is onderverdeeld in 6 categorieën: bedrukte muismatten, rekenmachines, visitekaarthouders, linialen, pennen en briefpapier. Met deze scheiding streven we twee duidelijke doelstellingen na: dat de gebruiker snel de meest voorkomende reclamegeschenk accessoires kan vinden en anderzijds een deel van de gegroepeerde producten kan vinden die niet alleen geen specifieke classificatie hebben, maar ook erg zeker kantooraccessoires zijn die te combineren zijn met andere artikelen. Aan de andere kant vindt u in deze catalogus kantoorbenodigdheden te bedrukken voor bedrijven. Daarom is het mogelijk om het gewenste logo op te nemen in een speciaal gemarkeerd gebied dat voor elk specifieke product beschreven wordt. Het bedrukken kantoorartikelen kan in kleine oplages vanaf 25 stuks, lees voor meer informatie snel verder!

Wanneer is een logo op kantoorartikelen bedrukken gepast?

Kantoormerchandising kan niet alleen voor intern gebruik worden aangeschaft, maar kan ook een zeer geslaagd relatiegeschenk zijn. De prijs is meestal laag (wat inhoudt dat je het in grote hoeveelheden kunt bestellen), het is mogelijk om het te identificeren met het merk dankzij de bedrukking van het logo en bovendien is er voldoende variatie om het gewenste model te vinden. Het zijn ook meestal items die dagelijks worden gebruikt, dus hun nut is meer dan gerechtvaardigd. De twee beste situaties waarin gepersonaliseerde bureaugeschenken kunnen worden bedrukt, zijn de volgende: ten eerste, op evenementen zoals beurzen en congressen, waar een punt van onderscheid van andere bedrijven het geschenkpakket kan zijn dat we geven aan mensen die geïnteresseerd zijn in ons bedrijf. Ten tweede aan klanten als onderdeel van een promotie of om hun loyaliteit te belonen.

Waarom zijn kantoorartikelen met bedrijfslogo zo effectief?

Als het gaat om goede kwaliteit kantoorartikelen, dan is het bedrukken van jouw logo altijd een goed idee. Dit laat namelijk zien dat jouw bedrijf professionaliteit en kwaliteit uitstraalt. Als bedrijf wil je een professionele uitstraling hebben. Wanneer een zakenpartner je bedrijf bezoekt, biedt je hen een kop koffie aan uit een mok met jouw logo. Ook draagt het gebruik van bedrukte kantoorartikelen bij aan de naamsbekendheid van het bedrijf of merk. Denk aan de bedrukte pennen. petten, notitieboekjes enzovoort. Vaak worden dit soort producten op evenementen en beuren uitgedeeld. De kans is groot dat deze pen een langer tijd in bezit blijft van degene die het ontvangen heeft. Daarom zijn ze zo tijdloos.

Wat is de levertijd van deze bedrukte kantoorartikelen?

Deze kantoorartikelen logo bedrukt hebben standaard levertijden die afhangen van het feit of het logo wel of niet is verwerkt. Voor degenen die het niet hebben, wordt de levering geschat tussen 5 en 6 werkdagen vanaf de bevestiging van de bestelling, terwijl de rest, waarvoor speciale productie vereist is, meestal tussen de 7 en 10 werkdagen nodig heeft vanaf de acceptatie van het definitieve ontwerp (we nemen aan voordeel van de gelegenheid om te onthouden dat er binnen 24 uur een virtueel voorbeeld wordt verzonden). Er moet echter ook rekening mee worden gehouden dat het, afhankelijk van de hoeveelheid bedrukt briefpapier dat wordt besteld, het langer kan duren. Zodra het het magazijn heeft verlaten, wordt er een trackingnummer verzonden om de status ervan te allen tijde te kunnen inzien. Als er vragen zijn over levertijden, nodigen wij u uit om contact met ons op te nemen.

Wat zijn de voordelen van kantoorartikelen bedrukt?

Kantoorartikelen met eigen logo zijn tijdloos, dat wil zeggen, er is geen specifieke tijd waarin het geschikter is om ze te kopen dan de eigen behoeften van het bedrijf. Evenzo is dit type materiaal ideaal voor branding op kantoor, aangezien alle personeelsleden hun eigen muismat en visitekaartjeshouders voor hun visitekaartjes kunnen hebben, en dit kunnen aanvullen met andere accessoires zoals pennen of notitieboekjes. zo wordt voorkomen dat de werknemer eigen gebruiksvoorwerpen van huis mee moet nemen en wordt er bovendien meer harmonie in de huisstijl gegenereerd door kantoormerchandising met het merklogo te hebben. Daarnaast, als het in de juiste kleuren kan worden gekozen, zal het bedrijfsimago volledig worden weerspiegeld en dit zal professionaliteit overbrengen op klanten en bezoekers.

Is er een minimale bestellingswaarde voor kantoorartikelen?

Ja! We leggen je graag uit waarom! Bij Gift Campaign werken we met speciale machines die bedrukking mogelijk maken. Op deze manier kunnen we jou de beste eindresultaten garanderen. De kosten voor deze bedrukking komen echter te hoog te liggen bij een lagere afname. Daarom hanteren wij een minimale afname van 25 stuks (afhankelijk van het product zelf, bekijk daarom altijd de productspecificatie). Bij een hogere afname van promotieartikelen zie je in de rekenmachine aan de rechterzijde op de website vanzelf een kwantumkorting verschijnen voor grotere bestellingen. Daarnaast hoef je bij ons nooit voor verzendkosten te betalen! Verzending is dus altijd gratis en kan dus vanaf een relatief lage prijs maar met een minimale afname van 25 stuks.


★ Reviews