Welkom op onze blog over relatiegeschenken en promotiemateriaal!

  • hoe positioneer je jouw merk bij klanten

    Hoe positioneer je jouw merk in de gedachten van klanten?

    Iedereen weet hoe belangrijk het is dat klanten jouw merk onthouden in een markt vol keuzemogelijkheden. Daarom is opvallen en vers in de gedachten van klanten blijven essentieel voor het succes van elk merk. 77% van de consumenten doet aankopen op basis van de merknaam en niet zozeer op het product, een duidelijk voorbeeld is …

    Lees meer  →
  • gerecyclede relatiegeschenken

    Gerecyclede promotie artikelen, een ecologische en verantwoorde keuze

    Laat het idee van kortstondige promotieartikelen en plastic producten voor eenmalig gebruik varen. Tegenwoordig is de trend gerecycled katoen, gerecycled polyester, RPET en nog veel meer. Merken hanteren een duurzame en verantwoorde aanpak bij het vormgeven van hun imago. Nadat we u ideeën hebben aangeboden voor betonnen gerecycleerde reclameartikelen die door onze klanten worden gewaardeerd, …

    Lees meer  →
  • keramische transfer

    Ontdek keramische transfer: feilloze kwalitatieve bedrukking

    Geconfronteerd met de vele personalisatiemogelijkheden rijst vaak één vraag: welke druktechniek moet je kiezen? Een begin van het antwoord zal bestaan ​​uit het bepalen welk gebruik je ervan gaat maken, hoe jouw logo eruit ziet en welk eindresultaat je op het gepersonaliseerde object wenst. Om jou te helpen bij de zoektocht naar de ideale bedrukkingstechniek, …

    Lees meer  →
  • marketing symbolen

    Indirecte of directe marketing: Bepaal hoe je jouw doelgroep het beste kunt bereiken

    Bij marketing zijn er twee belangrijke benaderingen voor het promoten van producten of diensten: direct marketing en indirecte marketing. Hoewel beide hun voor- en nadelen hebben, is het van cruciaal belang om te begrijpen hoe ze werken en deze effectief te gebruiken om doelgroepen te bereiken en merken te positioneren voor succes. We presenteren deze …

    Lees meer  →
  • Bic pen bedrukken

    15 weetjes over de klassieke BIC-pen: een pen die geschiedenis schreef!

    Steek je hand op als je nog nooit in jouw leven een BIC-pen hebt gebruikt! Misschien heb je de klassieke gekleurde aansteker nog nooit bij de supermarkt gezien? BIC is wereldwijd een beroemd en erkend merk, het unieke en eenvoudige ontwerp heeft geschiedenis geschreven en blijft geschiedenis schrijven. Het veranderde de manier waarop we schrijven …

    Lees meer  →
  • sales funnel

    In welke fase van de sales funnel moet je een relatiegeschenk geven om jouw doelen te bereiken

    Alle klanten doorlopen verschillende fasen tijdens het aankoopproces: vanaf het moment dat er behoefte ontstaat tot het uiteindelijk tot de aankoop overgaat. Daarom is het als bedrijven belangrijk om de gebruiker op deze reis te begeleiden. Om hen te boeien en ervoor te zorgen dat zij uiteindelijk voor jou kiezen. Een effectieve strategie om de …

    Lees meer  →
  • terugblik op 2023 en trends voor 2024

    Reflectie op 2023 en opkomende trends voor 2024 in de sector van relatiegeschenken

    Bedrijfsgeschenken en merchandising zijn al een lange tijd een belangrijke factor in het bouwen en versterken van bedrijfsrelaties en partnerships. Het geven van een origineel geschenk kan een blijvende impressie achterlaten, positieve associatie creëren en natuurlijk merkzichtbaarheid vergroten. We zijn inmiddels in de laatste maand van 2023. Een perfect moment om te reflecteren op dit …

    Lees meer  →
  • stressmanagement klein

    Stressmanagement op het werk: alles wat je moet weten over de oorzaken en oplossingen

    De last van stress op het werk is een hardnekkige realiteit in de professionele wereld, die een duidelijke stempel drukt op de mentale en fysieke gezondheid van velen. Uit data van 2022 blijkt dat volgens statistieken van de Raad van de Europese Unie 27% van de werknemers in Europa last heeft van stress, depressie en …

    Lees meer  →
  • seizoensmarketing

    Wat zijn seizoensmarketingstrategieën?

    Seizoensmarketing is een belangrijke strategie die bedrijven gebruiken om te profiteren van tijden van het jaar waarin de consumentenvraag verandert. Het kennen van de communicatieve seizoensgebondenheid van marketing is essentieel om reclamecampagnes te creëren die de behoeften en wensen van klanten gedurende de verschillende seizoenen van het jaar weerspiegelen. Het plannen van een effectieve seizoensmarketingstrategie …

    Lees meer  →
  • Boodschappen donaties

    Initiatieven voor maatschappelijk verantwoord ondernemen om de gemeenschap tijdens kerstmis te ondersteunen

    De kerstperiode is een tijd van het jaar waarin de waarden empathie en solidariteit het meest tot uiting komen. Het is een tijd waarin we gevoeliger worden, we ons zorgen maken over de zorg voor anderen en vooral willen delen. De “christmas spirit” wekt de vrijgevigheid van mensen op! Veel bedrijven voeren initiatieven voor maatschappelijk …

    Lees meer  →
  • Start-up geschenken

    Startups en innovatieve strategieën: boek succes met deze relatiegeschenken

    In de dynamische wereld van start-ups, waar innovatieve visies en krappe budgetten samenkomen, worden relatiegeschenken belangrijke merkambassadeurs. Jonge, visionaire mensen willen een revolutie teweegbrengen in de economische wereld met creatieve ideeën, meestal met beperkt kapitaal. Veel start-ups profiteren ook van hun ideeën op het gebied van digitalisering, technologie of duurzaamheid, omdat ze investeerders aantrekken en …

    Lees meer  →
  • Disney mok met logo bedrukken

    De kracht van promotionele geschenken voor Marvel & Disney

    In de huidige dynamische zakelijke omgeving is de entertainmentindustrie een van de meest veeleisende sectoren geworden. De concurrentie is fel en het publiek is veeleisend. Een strategische benadering is van essentieel belang om op te vallen in deze branche. Eén dergelijke strategie die consistent succes heeft geboekt, is het gebruik van promotionele geschenken. Dit artikel …

    Lees meer  →
  • kerstversiering op het kantoor

    Hoe kan je het kantoor op een feestelijke en professionele inrichten voor Kerstmis

    Kerstmis staat voor de deur en de tijd is gekomen om kerst activiteiten te organiseren. Een tijd van het jaar die vreugde en een feestelijke sfeer oproept, ook in de werkomgeving. Het is een goed moment om persoonlijke relaties, gemeenschapszin en eenheid onder collega’s te bevorderen. En dit is waar kerstversiering een sleutelrol speelt, omdat …

    Lees meer  →
  • Snoepjes met logo

    Snoepjes als promotiemiddel: de zoete sleutel tot succes bij het promoten van een merk

    In een wereld waar de concurrentie steeds heviger wordt, is opvallen en de aandacht van het publiek trekken essentieel voor het succes van een merk. Vanuit dit oogpunt behoren gepersonaliseerde snoepjes tot de gadgets die een krachtig, origineel en leuk marketinginstrument blijken te zijn om uw merk te promoten. Zoetigheid heeft bewezen in staat te …

    Lees meer  →
  • Black friday

    Hoe kan je profiteren van Black Friday om verkoop te stimuleren?

    Heb jij je al voorbereid op de Black Friday-razernij? Het is de dag waarop aanbiedingen de markt overspoelen, de laatste vrijdag van de maand. Als handelaar is dit een gouden kans om uw omzet een boost te geven. Laat deze kans niet door je vingers glippen! Nadat we de geschiedenis van Black Friday en de …

    Lees meer  →