Logo GiftCampaign s.l.

Blog over relatiegeschenken en promotiemateriaal

Sterk groeiende Gift Campaign lanceert in het Verenigd Koninkrijk

Door Gift Campaign op november 26, 2024
London Gift Campaign

Gift Campaign groeit weer! Na Frankrijk, Spanje, Italië, Portugal, Duitsland en Nederland zijn onze relatiegeschenken beschikbaar in het Verenigd Koninkrijk. Een nieuw doel dat werd bereikt nadat we onze aanwezigheid in andere landen profitabel hebben gemaakt. Dankzij uw vertrouwen kunnen we met Gift Campaign UK een veelbelovende nieuwe markt betreden. Het is inderdaad de tweede grootste markt in Europa, na Duitsland en vóór Frankrijk. Het is dan ook met grote vreugde dat we vandaag een nieuwe uitdaging aangaan, dankzij ons team van 70 mensen, internationaal en gemotiveerder dan ooit.

 ·   Relatiegeschenken in het Verenigd Koninkrijk: een veelbelovende markt

De markt voor relatiegeschenken is aan de overkant van het Kanaal veelbelovend. Verschillende onderzoeken die in het Verenigd Koninkrijk zijn uitgevoerd, tonen aan dat promotieartikelen zowel aan de zakelijke als aan de consumentenzijde in de cultuur van het land zijn geïntegreerd.

Een grote en groeiende markt

Bedrijven in heel Groot-Brittannië geven elk jaar €1,76 miljard uit aan promotieartikelen. Dit cijfer komt overeen met een uitgave van ongeveer € 54 per werknemer volgens het Promotional Item Market-rapport uit 2019.

Volgens een onderzoek van de Amerikaanse organisatie ASI (Advertising Specialty Institute, expert op de promotionele markt sinds 1950) komt Groot-Brittannië qua jaaromzet op de tweede plaats, na Duitsland en vóór Frankrijk, dat op de derde plaats staat.

Top 10 markten voor promotionele artikelen in europa

Relatiegeschenken verankerd in de cultuur van het land

Uit onderzoek van de BPMA (British Promotional Merchandise Association) is gebleken dat maar liefst 96% van de mensen gelooft dat promotionele producten de bekendheid van een merk vergroten. Bovendien is 83% van mening dat deze erkenning maximaal een jaar duurt.

Vanuit psychologisch perspectief voelt 79% van de klanten zich “gewaardeerd” wanneer ze een promotieartikel ontvangen, terwijl 47% zegt “blij” te zijn en 21% “onder de indruk” is.

Uit een onderzoek van BPMA bleek dat 91% van de klanten die een kledingstuk met een merklogo ontvangen, dit ook zouden dragen.

De populairste promotieartikelen

cadeau pakket Gift Campaign

Volgens een door de BPMA gedeeld onderzoek zou 79% van de mensen liever een ‘nuttig’ product ontvangen dan enig ander kenmerk. Bovendien zegt de helft van de respondenten dat ze vier of meer promotionele producten op hun bureau hebben staan, zoals een gepersonaliseerde mok, een promotiepen, een logoblok, enz.

Gegevens die door ASI worden gedeeld, geven aan dat een typisch promotieartikel het potentieel heeft om keer op keer door uw klanten te worden gezien. Elke keer dat ze het artikel gebruiken, zien ze uw logo. Dit genereert zichtbaarheid voor uw merk. Uit het onderzoek blijkt het gemiddelde aantal vertoningen gedurende de levensduur van de populairste merkproducten:

  • Hoodies: 6.100 impressies
  • Petten: 3.400 impressies
  • T-shirts: 3.400 impressies
  • Kantoorartikelen: 1.450 impressies
  • Tassen met logo: 3.300 impressies
  • Merkpennen: 3.000 impressies
  • Poloshirts: 2.300 impressies
  • Drinkgerei: 1.400 impressies
  • Paraplu’s: 1.100 impressies
  • Externe batterijen: 900 impressies
  • Kalenders: 850 impressies

Bron: giftafeeling.com

 ·   De evolutie van de Gift Campaign van 2014 tot 2024

Diederik de Koning en Oriol Badia besloten in 2014 hun eigen bedrijf in promotieartikelen op te richten, nadat ze zo’n tien jaar in de sector hadden gewerkt. Dit is de start van Gift Campaign. De start van het avontuur in Barcelona is gericht op de Spaanse markt. Gezien het behaalde succes zijn de twee oprichters echter begonnen met een expansieproces naar andere landen in Europa: Italië en Frankrijk, en onlangs hebben we onze aanwezigheid uitgebreid naar Portugal, Nederland, Duitsland en het Verenigd Koninkrijk.

Onze ambitie? Onszelf vestigen als de leider in online promotionele producten op Europese schaal. Wij zijn een energiek, multicultureel en betrokken team, dat opereert in een zorgzame werkomgeving waar iedereen wordt beschouwd als een sleutelelement van collectief succes.

 ·   Gift Campaign, de basis van succes in Europa

gift campaign logo op drinkfles

Een ruime keuze aan kwaliteit tegen concurrerende prijzen

Wij bieden een uitgebreide en inspirerende collectie aan promotieartikelen, zorgvuldig geselecteerd door ons internationale team van specialisten. In nauwe samenwerking met fabrikanten werken wij onze catalogus voortdurend bij. Bovendien garanderen wij topkwaliteit tegen scherpe prijzen, met voor elke gelegenheid wat wils.

Gemakkelijk en snel online bestellen

Ons deskundige klantenserviceteam ondersteunt u tijdens het aanpassings- en aankoopproces. U ontvangt een virtueel voorbeeld, zodat u precies kunt visualiseren hoe uw ontwerp op het artikel zal verschijnen. Onze offertes zijn gemakkelijk te delen, perfect als u ze aan uw team wilt presenteren voordat u een beslissing neemt.

Het verzenden van een gratis preview en positieve recensies

Naast het gratis en vrijblijvende virtuele voorbeeld kunnen wij u ook een fysiek monster van het product (meestal gratis) zonder bedrukking ter beschikking stellen. Zo weet je zeker dat het perfect aan jouw verwachtingen voldoet. Daarnaast kunt u getuigenissen lezen van klanten die al met ons hebben samengewerkt om meer te weten te komen over hun positieve ervaringen.

Een veilig online bestelproces

Wij onderhouden een nauwe relatie met onze leveranciers om ervoor te zorgen dat alle producten voldoen aan de Europese kwaliteitsnormen. Gift Campaign is een veilige site. Wij slaan geen betaalgegevens op. Daarnaast voeren we regelmatig beveiligingsaudits uit om de privacy te beschermen en het hoogste beveiligingsniveau te garanderen.

Verplichtingen aan het verminderen van milieu impact

Hoewel het doel van onze producten is om een ​​positieve impact te genereren op de mensen die ze ontvangen, willen we dat onze impact op het milieu minimaal is. Bij elke update van onze catalogus voegen we meer ecologisch verantwoorde artikelen toe, waarbij we de voorkeur geven aan materialen van natuurlijke oorsprong boven kunststoffen. Daarnaast werken we continu samen met onze leveranciers om gezamenlijk onze voetafdruk op de planeet te verkleinen.

 ·   Conclusie

We zijn dan ook erg trots op onze reis, op deze sterke groei die ons in staat heeft gesteld deze nieuwe markt in het Verenigd Koninkrijk te openen. Bedankt voor uw vertrouwen. Wij garanderen dat we de beste producten, kwaliteitsvolle bedrukkingen tegen betaalbare prijzen en een altijd attente klantenservice zullen blijven leveren.

Gepost onder Succesverhalen.
Delen
←  VolgendeMarketing voor kinderen: zijn reclameartikelen effectief voor jouw strategie
Ouder  →8 Technologische promotieartikelen met logo voor 2025

Over ons

Gift Campaign S.L. is een Europese leider in de online verkoop van relatiegeschenken en promotieartikelen. Dankzij ons brede aanbod vindt je altijd een geschenk dat jouw logo of design er uit laat springen voor jouw doelgroep of evenement tegen de beste prijs.

De meest verkochte promotieartikelen

  • Katoenen tasjes bedrukken
  • Rugzakjes bedrukken
  • USB sticks bedrukken
  • Pennen bedrukken
  • Notitieboekje bedrukken
  • Keycords bedrukken

Recente berichten

  • Handleiding voor het beheren van uw marketingbudget
  • Kent u het verschil tussen glas en kristal?
  • Balpen, rollerball of vulpen: welke gepersonaliseerde pennen kiest u?
  • GRS-certificering: wat het is en waarom het belangrijk is om het te behalen
  • Hoe houdt je een waterfles schoon voor dagelijks gebruik?

Categorieën

  • Nieuws
  • Relatiegeschenken: tips
  • Succesverhalen
  • Trends
  • Weetjes

Geef een reactie Reactie annuleren

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *


  • © 2025 Gift Campaign S.L. Alle rechten voorbehouden.
  • Ga naar de webshop van Giftcampaign.nl