Welkom op onze blog over relatiegeschenken en promotiemateriaal!

  • Waarom relatiegeschenken zo goed werken

    Relatiegeschenken: waarom werken ze zo goed?

    Vraag jij je als ondernemer af waarom je een relatiegeschenk zou geven aan een klant? Veel bedrijven twijfelen wat de nut en noodzaak is van relatiegeschenken. Het kost immers geld, tijd en moeite. Daarnaast doe jij als bedrijf misschien al voldoende aan PR en marketing. Wat is dan het doel van een relatiegeschenk? Wij leggen …

    Lees meer  →
  • usb stick op een tafel

    De USB stick met logo als perfect relatiegeschenk

    Een usb stick bedrukken als relatiegeschenk een cliché, niet origineel en overgewaardeerd? Niet als je het ons vraagt! Sterker nog: wij zijn zo’n fan van deze klassieker dat we er een volledig blog aan wijden. Hier lees je achtergrondinformatie en helpen we je om de perfecte usb-stick met logo te vinden. Of dit nu voor …

    Lees meer  →
  • zakenrelaties corona

    5 aanbevelingen om zakenrelaties te onderhouden tijdens corona

    Voor vrijwel iedereen kwam de coronacrisis als een enorme klap. Ook voor ondernemers. Het roer moest 360 graden om. Van dagelijks op kantoor naar massaal vanuit huis werken en van zakelijke contracten on hold, tot aan faillissementen. We werden gedwongen om flexibel te zijn en direct te handelen naar de nieuwe situatie. Afhankelijk van je …

    Lees meer  →
  • Pulseras personalizadas publicitarias

    Het aanbod van bedrukte polsbandjes is uitgebreid!

    Bij Gift Campaign proberen we altijd manieren te vinden om mee te gaan met de nieuwste trends in merchandising. Toch is het ook verstandig om van tijd tot tijd het heden te evalueren om te ontdekken of innovatie mogelijk is. In dit geval hebben we het over de vernieuwing van een belangrijke categorie van promotieartikelen …

    Lees meer  →
  • relatiegeschenken en promotieartikelen

    Wet van wederkerigheid: Het effect van relatiegeschenken op merkzichtbaarheid

    Men is dol op promotionele artikelen, daar is geen twijfel over mogelijk. Iedereen ontvangt graag wel eens een cadeau, gratis gadget of hebbedingetje. De vraag die zich automatisch voordoet is, of promotieartikelen ook daadwerkelijk voor een toename in verkoop kunnen zorgen. Het antwoord is ja – hoewel dit effect minder met persoonlijke charmes te maken …

    Lees meer  →